TURNEN – INSCHRIJVINGSAANVRAAG 2024/2025

Wil je je zoon/dochter of jezelf inschrijven voor het kleuterturnen, recreatief turnen, dames, heren, keurgroep D of acro? Dan kan je je aanvraag indienen via onze website! Hieronder wordt er een overzichtje weergegeven waarvoor er nog enkele plaatsjes beschikbaar zijn. De groepen die niet meer geselecteerd kunnen worden zijn dus voor komend turnseizoen volzet.

Staat de groep waar je je voor wilt inschrijven niet in onderstaande lijst? Dan is deze groep reeds volledig volzet & is inschrijven momenteel niet meer mogelijk.

Voor huidige leden: gelieve bij onzekerheid wat de keuze van groep betreft, u te wenden tot de train(st)ers van vorig seizoen (2023-2024).

Voor nieuwe leden: voor advies rond keuze groep wordt er best een chatformulier ingevuld.

Ter informatie: bij inschrijving van een derde kind binnen hetzelfde gezin kan er genoten worden van €30 korting op zijn/haar lidgeld!

INSCHRIJVING 24/25 - GYMNASTIEK

Bedankt voor de inzending!